TJENESTER

 

Vi tilbyr alle en GRATIS konsultasjonstime, der vi snakker om hva dere ønsker hjelp med og hvilken pakke som passer dere best.

Vi rydder hovedsakelig i Oslo og omegn, men kontakt oss gjerne uansett så finner vi en løsning for deg.

KONTAKT FOR TIME

HVA KAN VI HJELPE DEG MED?

  • Generell ryddehjelp i hele huset

  • Rådgivning i forhold til nye oppbevaringsløsninger
  • Flyttehjelp, inkludert å pakke ned ditt gamle hjem og pakke ut i ditt nye hjem

  • Ryddeforberedelser i forkant av visning og salg av bolig
  • Tømming av dødsbo
  • Hjelp til nedskalering/minimering av eiendelene dine
  • Bortkjøring av avfall og ting til gjenbruksstasjonen

VÅRE RYDDEPAKKER

Ryddehjelp oslo

LITEN PAKKE

Normalt tilstrekkelig for ett oppholdsrom*

Pakken består av 10 timer og koster 8.750 kr (+mva)

profesjonell ryddehjelp oslo

MELLOMSTOR PAKKE

Normalt tilstrekkelig for tre oppholdsrom*

Pakken består av 20 timer og koster 17.500 kr (+mva)

organiseringshjelp oslo

STOR PAKKE

Normalt tilstrekkelig for en leilighet*

Pakken består av 40 timer og koster 35.000 kr (+mva)

 *Hvor lang tid det tar å organisere ulike rom vil variere, basert på hvor mange eiendeler det er snakk om/hvor mye kunden bidrar med ryddingen. Vi gir et estimat ved konsultasjonsmøtet.

 

Usikker på hvor mange timer som trengs til ditt ryddeprosjekt? Vi tilbyr også "løpende ryddetimer" - her tar vi det én dag av gangen, og du faktureres kun for tiden vi har ryddet sammen.

HVORDAN DET FUNGERER

1. Vi kommer først hjem til deg for en gratis og uforpliktende konsultasjonstime (1 time). Her bestemmer vi oss for hvilken pakke som egner seg best for deg og dine behov, og vi legger en plan for hvilke dager en av våre ryddekonsulenter kommer hjem til deg.

2. Den store ryddereisen er igang! Vi begynner typisk å kvitte oss med gjenstander du ikke trenger, før vi setter opp oversiktelige systemer. Du er hjertelig velkommen til å delta i hele prosessen, men vi kan også gjøre jobben alene.

3. Et par måneder etter vi er ferdige tar vi kontakt med deg for å høre hvordan det har gått med dine nye systemer. Er det noe som ikke funker, prøver vi å løse det sammen. Vår jobb er at DU er fornøyd!

DET MED LITEN TEKST

  • Oppdragsbekreftelse er bindende 

  • Betaling gjøres via faktura, med 10 dagers betalingsfrist etter endt ryddeperiode

  • Hvor mange ganger vi kommer avhenger av hvilken pakke du har bestilt. Vi jobber gjerne 5 timer av gangen. Vi anbefaler å sette opp dagene nærme hverandre, for å utnytte tiden best mulig

  • Vi vasker lett over områdene vi organiserer

  • Kunde står for innkjøp av oppbevaringsmateriale (bokser, esker osv), og vi kommer med anbefalinger til gode løsninger. Vi kan også handle inn for 875 kr+mva/timen ekstra, hvis ønskelig

  • Vi kan kjøre bort avfall/gjenvinning for 875 kr + mva/timen etter avtale. Leie av varebil kommer i tillegg (vanligvis ca 600kr)

  • Alle pakkene kan supplementeres med ekstra timer hvis det trengs (875 kr + mva/timen)

  • Et reisebilag må påregnes hvis du bor utenfor Oslo (600 kr + mva/timen)

USIKKER PÅ OM DETTE ER NOE FOR DEG?

Vårt mål er å hjelpe deg så godt jeg kan, og det betyr at vi jobber på DINE premisser. Du bestemmer selv hvor delaktig du vil være i prosessen, hvor mange dager vi jobber og hvordan disse dagene er spredt utover. Noen ønsker å jobbe intensivt hver dag i en uke, mens andre vil foretrekke å jobbe én dag i uken, spredt over flere uker. Ønsker du å være tilstede under hele prosessen, vil vi naturligvis få gjort mest på kort tid. På den annen side, kan vi gjøre store deler av jobben alene, dersom du ikke har muligheten til å være tilstede. Du trenger heller ikke binde deg til for mange timer av gangen, vi gjør vurderinger underveis.

 

Ryddeprosessen ser normalt slik ut:

  • Vi begynner med å tømme området som skal organiseres (et rom, skap, bod osv), og benytter også muligheten til å ta en grundig vask

  • Vi sorterer deretter alt inn i kategorier

  • Er du tilstede, går vi gjennom alt og ser hva du ønsker å beholde og kvitte deg med. Er du ikke tilstede, lager vi en “forslagskategori” med ting vi tenker kan kastes/doneres. Du går gjennom kategoriene og gjør endringer når det passer deg

  • Når vi vet hva du skal beholde, organiserer vi det på en oversiktlig, praktisk og estetisk fin måte. Vi bruker gjerne oppbevaringsmateriale du allerede har, eventuelt kjøper vi noe nytt hvis det trengs. Vi merker også alt tydelig der det gir mening

  • Vi jobber steg for steg, med ett fokus av gangen. Har du flere rom som må ryddes, gjør vi oss ferdige med ett før vi går videre på neste

ryddehjelp oslo

Par, Grorud

"Anine lagde et enkelt og oversiktlig system som vi faktisk klarer å følge opp. I tillegg har vi nå så god oversikt at det å kvitte seg med ting er mye lettere... anbefales!"

organiseringshjelp oslo

Familie, Skøyen

"Denne opplevelsen har vært livsendrende. Jeg hadde flere ryddeprosjekter som har hengt over meg i lang tid, og Anine hjalp meg med å endelig ta tak i ting."

profesjonell ryddehjelp oslo

Familie, Abbediengen

"Det er utrolig hvordan hun klarte å lage et system og nå en måned senere er systemet helt likt og det er nesten magisk hvor lett det er å rydde når alt har en plass."

LES FLERE KUNDEOMTALER

BEDRIFT?

Vi hjelper gjerne større og mindre bedrifter med å få orden. La oss ta en uforpliktende prat for å sette sammen en pakke perfekt for dere!

KONTAKT

FOREDRAG

Jeg hoder også foredrag innen alt som har med organisering og minimalisme å gjøre - ta gjerne kontakt hvis dere ønsker et samarbeid!

BOOK FOREDRAG